Busra38 merhaba,bebeklerde bilgim yok ama bende var doktor hemen her bebekte olur kimisinde kapanır kimisinde kalır çoğu insan bunu bilmeden yaşar demişti sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar hiç çok şükür canım gönlünü ferah tut 😊 Allahın izniyle büyüdükçe kapanır kapanmasa dahi çoğu insan bunu bilmeden yaşıyor sıkıntısız hayatına devam ediyor, ben de öğrendiğimde 20 yaşındaydım başka bir sorun için gitmiştim rastgele öğrendik😊 geçmiş olsun, geçer inşallah hiç üzülme