mommandboy kızlar bebelac gold ve sma comfort arasında kararsız kaldım. bebelac gold için tok tutmuyor, sma comfort için de ishal/ kimisini kabız yapıyor yorumları okudum. sizler hangisinden memnunsunuz?👼🏻
Miracinannesi_ mommandboy sma kullanmadım bilmiyorum bir ara fiyat performansı diye aptamilden bebelac gold gectim kilo alimi yavaslayinca mamadan suphelenip aptamille bebelac goldun içeriğini karsilastirmistim aptamilin besin ve vitamin değerleri daha fazlaydı aptamile geri döndüm alırken kutunun içerik kısmında oranlarina bakın oradan anlarsınız
HE-SEN-COK-BILIYON mommandboy ikisinide kullandım beblac çok kusturdu. Sma comfortdan memnunum onla devam ediyoruz. Aslında bebekten bebeğe değişen bişey mama birine iyi gelir diğerine gelmez
alparr mommandboy Sma comfort 👍🏻 bebeğim çok gazlı bir bebek kendisi çıkarttığı halde biz çıkarttırdığımız halde gazı bitmek bilmiyordu kakasını da çok zor yapıyordu zorlanıyordu dakikalarda masaj ve gaz çıkarma seansı sonucu zorla da olsa yapıyordu. Bu mamaya geçtim 1 haftadır ve ilk mama kullanımımız gaz sancımız yok bitti kakasını kendisi patır patır yapıyor rahatladık şimdilik deneyim böyle
mommandboy Miracinannesi_ aptamil’in hangi serisini kullanıyorsunuz? Aptamil için aşırı gaz yapıyor diyorlar o yüzden hiç cesaret edemedim. siz hiç öyle sıkıntı yaşadınız mı gaz,aşırı kusma ve ıkınma gibi?
esraselsl Miracinannesi_ Aptamilin kokusu nasıl acaba Bebelac aldım kötü kokuyordu bebeğim içmedi Aptamil mi alsam diye düşünüyorum sever mi diye
Miracinannesi_ mommandboy aptamilin klasik olanını kullandım canım hiç gaz sorunumuz olmadı şükür aksine bir ara hipp kullandım o aşırı gaz yapmıştı ve bebegim aptamille aynı ölçüde vermeme rağmen aptamil 3 saat tok tutarken hipp 2 saat tok tutuyordu hipple doymuyordu. Bebelac goldda kusma bizde de çok oluyordu birde suda çözülmesi zordu putur putur kalıyordu. Smanin tadı çok kötüymüş aptamilden başladığım için bebegin almaz dediler bende denemedim o yuzden. Smayi başlangıçta kabul ediyorlar ama diğer mamalardan sonra kabul etmeyebiliyorlarmis
turkansezgn mommandboy mommandboy doğduğundan bu yana önce aptamil presyone kullandım 6. Aydan sonra normal aptamile geçtim hiç sorun yaşamadık
Miracinannesi_ esraselsl aptamili kabul etmeyen bebek nadirdir mamalarin içinde en lezzetlisi o sma için temiz içerikli deniyor ablam bebeginde kullanmıştı ama çok kötü kokuyordu başlangıçta sma verilebilir ama sonradan kabul etmeyebiliyorlar
esraselsl Miracinannesi_ doğumdan sonra üç dört gün vermiştim Aptamil. Sonra bıraktım mamayı. şimdi 6 aylık tekrar onu deneyeyim bakalım
Miracinannesi_ esraselsl 6 aya kadar emzirmissin masallah sağım yap istersen canım belki de ihtiyacı yoktur tabi sen annesi olarak daha iyi gözlemlersin. Mama vereceksen de emzirmeye devam et yine 9. Ayda sut ihtiyacı azalıyor o zamanlarda yine bırakırsın
deryayldzz Miracinannesi_ benimde kızım 5 gün sonra 4 aylık olacak en son bir ay önce kilosu 4950 gramdı sadece anne sütü alıyor ama görünüş olarak zayıf duruyor kim görse gelişmemiş diyor bide sanki şu sıralar göğsüm çok dolmuyor gibi bazen memedeyken ağlama krizine giriyor acaba süt istediği gibi gelemiyor diye mi yada yetmiyor diye mi bilmiyorum mama vermek istiyorum en azından günde bir kere de olsa hastanedeyken ilk iki gün bebelac vermişlerdi tekrar veriyim acaba bebelac gold ve yada aptamil ayın 23 de kontrolümüz de var aslında
esraselsl Miracinannesi_ mama ihtiyacı yok aslında ama Eylül’de işe başlayacağım o süreçte ben yokken bir iki kez verilir diye mamaya alıştırmak istedim şimdiden. Sağım da yaparım zaten ama yetmezse diye
Miracinannesi_ deryayldzz 4. Ay atak donemi oldugu icin meme reddi olabiliyor canım kakasi mukusluysa besin alerjisi ya da laktoz intoleransi da olabilir. Bu aylarda daha çok belli ediyorlar. Emzirirken 1-2 dk emip bırakıyorsa sonra tekrar almaya çalışıyorsa ağlayarak emiyorsa emerken karnından gurul gurul sesler geliyorsa emzrime esnasinda sik sik kaka yapiyorsa bu lantoz intoleransi oluyor. Emzirdikten sonra sürekli gazlı oluyorsa yine kanlı mukuslu kaka yapıyorsa bu da besin alerjisi oluyor. Bu belirtilerden varsa doktora gidince belirtirsin. Meme reddinde hiç memeyi almak istemiyorlar. Bu da bir surec eğer öyleyse ayakta yatarak sallayarak emzirmeye çalışırsın. Dogum kilosunu bilmediğim için az veya çok diyemiyorum ama ilk 3 ay ayda 750 gr aldıysa yetiyordur. Sağım yapabilirsen eğer 3 saatte bir sağım yap bakalım ne kadar çıkacak. Bebekler kilo başına günde 120-150 cc ile doyarlar. 5 kilo bebek 5×120=600 cc eder. Yani günde 600cc alması gerekir. 3 saatte bir beslenirse 8 öğün eder. 600/8= 75 cc her öğün 75 cc vermek gerekiyor. 3 saatte bir sütünü sagdiginda 75 cc çıkmıyorsa üzerini mama ile destekleyebilirsin
deryayldzz Miracinannesi_ bir ay önce alerji testi yaptık süt alerjisi falan besin alerjisi birşey çıkmadı çok şükür doğum kilosu 2500 küçük bir bebek ama boylu maşallah yani şöyle emiyor 5 dakika emiyor daha fazlası yok sonra gaz çıkarıyor ağzından tekrar vermek istiyorum ama almıyor bi geceleri uzun emiyor en fazla 3 uyanıyor bazen 2 ama gündüzleri hep 5 dakika tek emiyor 2 saat arayla bazen emiziriyprum haznede 3 ama görenler zayıf bebek diyor doktor ise doğum kilosunu baz alarak aylık alması gereken kiloyu alıyor ama küçük doğduğu için yaşıtlarıyla arasında fark olabiliyor muş dedi ilk bir ay 1.200 gram aldı sonraki ay 1 kilo aldı sonrasında ise 700 gram falan oldu düştü
Miracinannesi_ deryayldzz çok iyi canım masallah 3. Aydan sonra kilo alımı azalıyor 500 gr civarında aliyorlar için rahat etmeyecekse geceleri bir kez ver istersen anne sutunde k vitamini yok onuda almış olur ama vermesen de çok elzem değil
bianneo mommandboy sma bence ilk başta sma optipro kullandım sonra onu bulamadım eczanede bebelac gold aldım ama memnun değilim. Bir kere erimiyor doğru düzgün ve bebeğimde gaz kaka sorunu yaptı. Sma kullanırken o yoktu paket bitince sma ya geri döneceğim. Ayrıca bebelac gold un kokusunu beğenmedim