Derinkomm Acemiannecik adetim gecikti ve beyaz akıntım vardı ordan şüphelenip test yapmıştım başka belirti olmadı.
GirayinAslisi Soruya cevap veremiyorum ama Ay basinda adet oldum 2 gundur midem zehir gibi ayn8 hamileligimdeki gibi 4 aylik bebegim var. Gebe fln degilimdir demi bu kadar erken bisey olmaz heralde bide korunuyoruz biraz konuyla alakali diye sordum k. Bakmayin
Acemiannecik GirayinAslisi canım hic bilmiyorum . Benimde bebegim 3 aylik ben adet olmadim dogumdan beri ama 10 gündür falan kasiklarimda batma halsizlik ve mide bulantim var supheleniyorum açıkçası yarın saglik ocağına kan vericem ama icim rahat etmedi başına gelenlere sormak istedim bende
GirayinAslisi Bi tanidigim abla emzirirken hamile kaldi adet belirtilerinin hepsini yasamisti ama adet olmamisti gunu gecmisti oyle ogrendi gebe kaldigini.
GirayinAslisi Acemiannecik simdi hatirlaidm bide dayimin esi yeni dogum yapmisti ablasi sutun korur dedigi icin korunmamis 3 ay olmus karninda bisile roynuyomus o kan fln oynuyor saniyormus daha adet olmadim diye doktora gidiyor kontrole doktor 3 aylik hamilesin diyor bebek oynuyrmus yani ilk cocugun 40i cikmadan ikinciye kalmis
Ozzyy GirayinAslisi inanamıyorum 😳 peki s2. Doğurabildi mi? Yani bir sakıncası yok mu hemen hamile kalmanın?