sifirekran_bolkitap 3.5 yasinda ve 22 aylık hiç ekran olmadı . Günlük rutin ev işlerine onlari da dahil ediyorum , yemek yaparken birşeyler ile oyanlansinlar diye yiyecekleri plastik bıçak ile kesmelerine izin veriyorum , parmak boyası ,pastel boya ,sulu boya çalışmaları yapıyoruz ,hergun 3 kez dışarı çıkarız sabah 8 ekmek alma gideriz şöyle bir dolaşir geliriz bazen firin 15 dk mesafedee bazen oraya götürürüm - akşam 15:00 ve 17 civarı park uzak olduğu için genel olarak oraya arkadasim ile birlikte gidiyorum ama
evimziin garajı müsait orda oynuyorlar evdeki kaydırağımizi indiriyorum garaja çocuk odasının duvarına büyük beyaz kağıtlar yapıştırdım oraları boyuyoruz hep birlikte , evcilik oynuyoruz , benim canımın ağzı kapalı ve oraya toprak koyuyorum yazın kışın üstü de kapalı tehlikli olmadığı için orda kamyonlarla oynuyorlar , kirtasiyeden kağıt ciksrttiyorum şekiller hayvan resimleri falan bunlara Eva yada el işi kağıdı parçalar koparıp yada maks ile kesip oralara pirit ile yapıştırıyoruz , küçük etkinlik ponponlari ile renkleri öğretiyorum, top havuzumuz var ordan topları renklerine göre kovalara atmaca oynuyoruz ,odada swawa salıncak var onunla oynuyorlar, ayrıca tamir setleri var onlarla parça sokuyorlar böyle aklıma gelen haftalık rutinlerimiz