Bebeğim doğduğundan beri kendini sıkıyor resmen keçi sesi çıkartıyor boğazını fazlaca zorluyor uykudayken bile yapıyor. Gazını da çıkartıyor hem mama hem sütümü tüketiyor ne yapmam lazım bilemiyorum. Yaşayanlar tavsiye verecekler var mı doktora gitmemi gerektiren bir durum var mı?