Arkadaşalar merhaba 2 buçuk aylık bebeğim yanlışıkla ağzına fazla gitti Biaga bişey olur mu
nsl3 bi kaç defa bende yaşadım doktora sorduğumuz da birşey olmaz demişti
nsl3 probiyotik aslında gaz damlası değil bagirsak düzenleyici gibi düşünün
Kaç damla fazla gitti
ffffffff fazla sıktım birden
ArvenMom çok teşekkür ederim
Tek seferliğe mahsus bişey olmaz
cnsuuozzgen evet ilk defa
tubasd bi sıkıntı olmaz yani
nsl3 çok gitmediyse olmaz biiznillah
Siz yinede bundan sonra kaşığa damlatıp öyle verin daha güvenli en fazla ishal olur kusar