Kızlar kilolarınız kaç ? Geçen gün doktora gittik kızımın doğum kilosu 3500 3 ay 10 günlük kilosu 6 kilo çıktı. Önceki aya göre sadece 400 gram aldı dedi doktor. Artık çok almasını zaten beklemiyorum bildiğim kadarıyla ay büyüdükçe öyle 1 kilo felan alamıyor ama kafama takıldı önümüzdeki ay mamaya başlatırız gibisinden konuştu 3 aylıkken sizin kilolarınız nasıldı ? Bu arada kiloya takan bir insan değilim kızım doktorun yanında bile dönmeye kalktı dönmeleri başladı 3 ayın bütün gelişimsel özelliklerini yapıyor. Birde aşırı aşırı hareketli doktorda bu yüzden almamış olabilir dedi önümüzdeki ay mama derse başlamayı da düşünmüyorum çok bir kilo eksiği olmazsa. Sütüm zaten çok fazla tazyikli geliyor kızım birazda bu yüzden alamıyor kilo çok kusuyor ön süt çok fazla faydalı süte zor ulaşıyor sık sık emzir dedi şimdi 1 saate 1,5 saate bir emziriyorum yani siz olsanız ne yapardınız ? Bu arada eski gönderilere baktım kızımın kilosu da tutuyor diğer bebeklerle bir gerilik yok