Nuriyenur Bir araç buldum alıcam ama engelli aracıymış ve daha 1 sene olmuş şimdi ben bunu satın alınca ne kadar vergi öderim aşağı yukarı çok mu fazla vergi çıkar
Dmt-01 Nuriyenur ötv si neyse o ödeniyor sanırım.Zaten ötv de nerdeyse bir araç parası.İnşallah noterde filan çalışan biri vardır daha doğru cvp verir
Kuzularinanasi Nuriyenur onu satan kisi oder ama genelde odememek icin ztn yine engelli raporu ile alacak birine satacaktir.yoksa satici cok zarar etmis olur.mantikli dgl.siz satici ile gorustunuz mu
Esraa- 5 yil dolmadan o satamaz. Bir nevi el konulmuş gibi düşünün.Ha satarsa ilk önce yarisina aldği fiyati tekrar ödemek zorunda. Ötv muafiyeti kalkar bu durumda.