arvenly canım benim bebeğim yoğun bakıma girmişti hiç sütüm yoktu bunu içtim bestşak içtim birde e bebekten malt süt arttırıcı içecekler var onu içtim ama en önemlisi kafada bitiyor bu kadar stres yapma inan ki sütün gider bunları kullan benim ki sütüm geldi ama çocuğuma mama takviyesi de yapıyorum. Çünkü tam doymuyor sütüm geç geldiği için çoğalmadı bol bol su içiyorum günde 4 litre ve her uyku esnasında yarı uyanık yatı uyur memede tutuyorum az az emşyor gece yanımda yatırıyorum meme de uyuyor bıraktırmıyorum bi ara meme reddi yaptı çünkü sonra alışıyor alıyorlar vazgeçme bol bol emzşr baktın olmuyor sağmaya başla 3 saat arayla yarım ssaaat