Kızım 5 aylık dişleri birkaç gündür çok kaşınıyor huysuzluğu var bugün karanfil aldım ama taneli gibi ya hani karanfil nasıl yapsam bilemedim kullanan anneler siz nasıl yaptınız? Acaba havanda dövüp toz haline getirsem öyle mi karıştırıp sürsem? Bir de acaba yapıp buzdolabına koysam soğukken sürsem daha iyi gelir mi? Bir de her seferinde yeni mi yaptınız yoksa biraz yapıp kenara koyup onu mu kullandınız? İlk defa yapıcam bilemedim kullananların tavsiyelerini bekliyorum 🤗🤗