Merhaba anneler. Oğlum 6 aylık ek gıda tadımlarına doktor tavsiyesi üzerine 5 aylıkken başladım ve sebzelerle başladım. Daha sonra meyve ve gün kurusu verdim karıştırıp. Şimdi oğlum hiçbir şekilde sebze kabul etmiyor diliyle dışarı çıkarıyor yada ağzını kapatıyor ama meyve verince yiyor. Nasıl bir yol izlemeliyim daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu ?