Diverso kızım 16 aylık, denize gideceğiz de mayo bezi var. Üzerine mayo almam gerekir mi? Bu şekilde kullanan var mı yada önereceğiniz başka bişey varsa yardımcı olabilir misiniz
Evaninanasi Diverso biz uzun kollu mayo aldık. Güneş inanılmaz yakıcıydı zaten güneş kremi de bir yere kadar ve suya girince etkisi azalıyor. Uzun kollu mayo ile kafam çok rahatlamıştı açıkçası.
Kuzularinanasi Diverso kizim 2 yasinda bikinisi mayosu var ama cok da sart degil mayo bezi takip girdi hep.cikinca ztn cikartmaniz lazim islak durmasin diye giy cikar ee bunaliyor en guzeli sadece mayobezle.ben oyke yaptim acikcasi .sirf goruntu icin giy cikar gunde 10kez ugrasmak zor. wc egitimden sonra mayo bezden kurtulunca giyer guzelce mayosunu bikinisini ztn.
Diverso Evaninanasi uzun kollu üst olarak almıştım decathlondan ama altına bişey bulamadım maalesef sadece bezi var o da kötü görünür diye düşündüm
Beyzaveduru Ben de tam o arayıştayım. Tamamen görsel olarak mayo giyiliyor. Footğrfaını falan çekersiniz. Benim kuzum da 16 aylık tatile gideceğiz ben de mayo bakıyorum güzel dursun diye. Ama direk mayo bezle de girdiği olur yani geçen sene öyle olmuştu
Evaninanasi Diverso kötü görünmesi önemli değil de kuma falan oturunca o bezin içi kum doluyor çocuk hareket ettikçe ve rahatsız ediyor gibi geliyor bana 🥲 bulamadıysanız denizden çıkınca hemen kurutur alta mini bir şort giydirirsiniz tekrar girene kadar öyle durabilir belki 🤷🏻♀️ denizdeykrn sadece mayo bez dr yeterli olur
teachermom07 Diverso denizde sadece mayo giydiriyorum Havuzda sadece mayo bez. Yani Mayo bezin üstüne ekstra birşey giydirmiyorum.