Kızlar merhaba,bebeğim 15 günlükken sarılık değerinin 11,5 olduğunu öğrendik.uzamış sarılıktan kan ve idrar tahlilleri yapıldı.kan tahlillerinde bir problem yok.idrarda kültürde üreme olduğu için geçen hafta perşembe yoğun bakıma yatış yapıldı.1 haftadır antibiyotik tedavisi alıyor.yarın tahlil sonucu çıkacak ama her gün emzirmeye gidip bebeğimi görüyorum.bebeğim çok halsiz zor uyanıyor ve zorla emziriyorum.iyileşmedi diye çok korkuyorum.Bu süreci yaşayanlar bebeğin toparlanması ne kadar zaman alıyor acaba?