Selam güzel anneler,özellikle 2. Çocuğu olan annelerden tavsiyeler istiyorum,oğlum 4 yaşında 2.5 ay sonra kızımı kucağıma alacağım Allahın izniyle🤲☺️ister istemez acaba nasıl idare edeceğim diye endişelerim var.öncelikle duygusal olarak oğlumuda ihmal etmeden nasıl süreci yöneteceğim?sonra ev işleri yemek temizlik kendi bakımım,tabiki ilk önceliğim kendim ve çocuklarım ondan sonra ev düzeni bu süreci kolaylıkla idare edebilecek püf noktaları kolaylaştırıcı fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler☺️😍