aykulanv Kızlar başına gelen var mı? Sürekli et tüketiyoruz aslında ama yinede bende bir düşüklük oluştu sanırım bebeğede sütten geçti. Ne önerirsiniz ocean başladık ama neyle destekleyebilirim?
Mavisell aykulanv peki gözlemlediğiniz durumlar oldu mı nelerdi? Benim bebeğimde 6 ay civarlarında vardı ocean kullandık ama tekrar tahlil yapmadık 11 aylık suan gelişimi gayet güzel fakat hala sürünüyor emeklemiyor acaba bu tarz bi eksiklik olabilir mi diye düşünüyorum
Hilalklkntsn aykulanv Ocean kullanıyordum bende ama doktorum onun çok etkili olmadığını daha doğrusu etkisi az olduğunu söyledi. Hem d vitamini hem demir ilacını kullanıyordum değiştirdi ilaçları
Miracinannesi_ aykulanv bizimkinin de dusuk cikti doktor takviye değil tedavi edilmesi lazım deyip ferrumdan başka damla vermedi portakal suyuna damlat içir dedi b12 yi oceanin kullanıyorum aslında onun içinde iğne vermişti ama ben kıyamadığım için yaptırmadım
nergiz4155 aykulanv bende kullanıyorum d vitamin fazla kes dedi kan değeri düşük kullanmaya devam et dedi bizim doktor da ikisinde ocean bence vücütla alakalı d vitami fazla bile değeri kan eksik ama
aykulanv Mavisell yok hayır sadece iştahsızlık vardı o yüzden tahlil yaptırmak istedim. 11.aydan beri yürüyor
aykulanv Miracinannesi_ yaa kuzularımız kan alırken bile ne kadarok ağlıyorlar bizim doktorumuzda ferrum ve ocean b12 başladı. 1ay sonra kontrole gideceğiz geçmezse iğne dedi
Mavisell aykulanv anladım çok teşekkür ederim cevabınız için acıkcası bende canının yanmasına kıyamadığım için baktırmadım değerlere ama 1 yaşta baktıracağım tekrar.
Miracinannesi_ aykulanv geçer inşallah b12 yi nasıl kullanıyorsun peki canım damla olarak mı sprey olarak mı iki aparati var günde 1 fis mı yapıyorsun ya da kaç damla kullanıyorsun