arasssmommm Merhaba nurse harvesys damla kullanan var mı direk damla olarak mı kullanıyorsunuz yoksa mamasına vs birseye karışrıyor musunuz
crybaby arasssmommm bir ara kullandım direk veriyordum kaşıkla ama bebeğimi çok kusturdu işe yaramadı
Elfgrn arasssmommm sabah akşam Damla halinde veriyordum sabahları kalkar kalkmaz ağzına damlatıyordum ilerleyen aylar daha zorlasa bile ne elimi ağzına koyup zorla verdiriyordum zaten anne sütü alıyordu. 6 ayından sonra da pek lazım olmadı kullanmak
Diva arasssmommm damla olarak veriyorum çay kaşığına damlatıyorum öyle içirmek daha kolay.Sabah ve akşam olmak üzere toplam 20 damla yetiyordu bize buna ek olarak ayakklarına elma yağı ve kiraz çekirdekli patik giydiriyordum
arasssmommm crybaby sab simplex ve bigaia kullanıyoruz gazı şuan iyi ama ilaç vermek yerine gergin bitkisel alıp denemek istedim gene tereddüt ediyorum
nergissssss Bizimki nurse nin tadını sevmediği için çıkarıyordu pek bir işe de yaramadı samp simplex kullandık iyi geldi