iremaydmr benim bebeğim doğduğunda 3. Gün sarılık oldu emmesi de çok zayıftı emiyordu ama doyuracak kadar değil 2 dk emiyordu öyle söyleyim yoğun bakıma alındı 8 günlükken çıktı yoğun bakım hemşiresi emzirirken çok zorlanacaksın ben bugün doyurmak için 3 saat uğraştım ağzına şırınga ile sıktığım halde yutkunmak istemiyor resmen dedi bir sıkıntısı yok ama miskin demişti 😂 aç bırakma yine sarılık olur illaki emzir dedi ben de eve gelir gelmez biberon verdim aç kalmasından iyidir dedim 😂 lansinoh un biberonu emzik kısmı anne göğsü ile uyumlu olduğu için ve çekmeden akmadığı için emmesini güçlendirdi orda hemde meme reddi yapmadı beni de emdi yinede 😊 2 aylıkken benim sütüm kesildi maalesef tamamen mamaya döndük 🤷🏻♀️ anne memesine en yakın başlığı kullanın illaki tutacaktır