yhz_ devlet kreşi degil anaokulu deniyor o şekilde arastirsaniz bulabilirsiniz ilkokul binalarında acilanlara anasinifi deniliyor ama kendi başına bağımsız binasi olanlara anaokulu deniliyor ve 36 ay üstünü alabiliyorlar tabiki şartı var öncelikle basvuranlardan en büyükten başlanıyor kontenjan kalırsa 3 yaşa kadar iniyor anne çalışıyor ise tam gün alabiliyorlar yoksa yarım gün oluyor ben kızımı 3.kez anaokuluna göndereceğim ilk gittiğinde 40 aylikti bulunduğum il kalabalık olmadığı icin kontenjan kalıyor çocuk kendi çişini kendi yapıp silebilmeli kendi yemeğini kendi yiyebilmeli ve gündüz uykusu uyumamali çünkü orada bakıcı yok sadece devletin öğretmeni var öğretmenler bunlardan sorumlu değil