Benim kızımda geçirdi, doktor genellikle kız bebeklerinde daha çok görüldüğünü söylemişti geçici bir durum ilaç kullandık bi 10 gün kadar Zavirac sanırım yanlış olmasın adı doktor gözetiminde kullandık tabi, bu süreçte bez değişimine oldukça daha çok dikkat ettim hiç ıslak bırakmadım ve ıslak mendil kullanmadım