hilalcio çevrendekilere bakma sen. Ek gıda adı üstüne “ek” , tadımlık yiyecek zaten 1 çay bardağı bile yememesi gerekiyor karnı dolmayacak. Şuan tam olarak o ayda bir bebeğin böyle olması gerekiyor emmesi yani. Nereden baksan 8-9. ayda falan yemeye başlar o zamana kadar sadece yan ürün olarak ek gıda yiyecek temel besin hala anne sütü. Emzireceksin bol bol gayet normal.