Çöpe attım ben . Düşmeye yakın çok kötü koktu ben de çocuk kokuyor sanıyorum banyo yaptırdık üstünü altını değiştirdim hala koku var baktım göbek bağıymış düştü düşecekti ben de tuttum geldi direk çöpe attım. Pek inanmıyorum gömme işlerine Allah dilerse olur kaderinde varsa ben gömmesem de olur zaten.