Hastanemize cicuk gelişimci gelmiş kızlar dil terapist gibi birsey mi oluyor bilginiz var mı
Kizim 27 aylik çok fazla kelimesi yok halen anne baba dede anneanne nene abi aba mama meme ayı kedi sesil (yeşil ma ma (mavi suya mu al ver gel aç iç ye acı ağrıyor ağlıyor çiş bay bay men (ben bo top bici bici nani polis araba dütdüt süpürge vu çilek çiçi cicek çiçi çoğu şeyinde baş harflerini söylüyor park yerine pa kapat yerine pa otur demiyor anne tu diyor dondurmaya dodo yeni olarakta tokata tota diyor burda ne bu ikili olarak ta anne ver anne gel şu ver ben burda gibi söylüyor ama başka hiç bir kelime çıkmaz ağzından kelime tekrarı asla yok her gün şarkı açıyorum ekransiz hani üstüne basa basa karpuz demeye rağmen söylemiyor değilde soyleyemedigini farkettim hadi 2 buçuk yaşı bekleyim açılır her cocuk bir değil diye düşündüm ama sanki konuşmuyor değilde konusamiyor başka bir sıkıntımız yok çok şükür çok akıllı bir cocuk ekran yok çok nadir görüyor ama ben artık herkesin bu coxuk konuşmuyor demesinden çok sıkıldım ve çok üzülüyorum ilk çocuk gibi aynı ilgi olmuyor ve bütün gün didismekten abisiyle birsey yapamiyorlar
Hastaneye giden varmi acaba gitsem dedim ama randevu alayım dedim sistemde de çıkmıyor yani
Çok uzun oldu kızlar kusura bakmayın