Nasıl anlaşılır? 4,5 aylık kız bebeğim var. Geceleri karın ağrısı var gibi uyumakta zorlanıyor ağlıyor,gaz diye düşündüm ama ayaklarını karnına çekmeye çalışıyor kucaktayken de. Ayaklarıyla yukarı doğru tırmanmaya çalışıyor. Biraz önce de altını değiştirirken ağladı çişini yaptı sustu. Ateş vs yok. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz? Başka hangi belirtiler olması gerekiyor?