papatya09_ Oğlum ameliyat olacak ti gün verildi vs pazartesi günü gelin kan alınacak anesteziyoloji sıra alınacak vs dediler gittik vs hersey tam salı olacaktı geçtiğimiz salı ama eve gelince ateşi cıktı ve iptal ettiler `basına gelen var mı napmamız lazım
busraalanya papatya09_ merhaba evet benim kızımda 3 yaşında kasık fıtığı ameliyatı oldu gün verildi ameliyat için kan vermeye gittik o gün öksürmeye başladı iptal ettiler bir ay sonraya attılar kıştı bide hasta olmasın bi daha diye neler çektik ameliyat stresi mahvediyo insanı
papatya09_ busraalanya bizde su fıtığı var dosyalar hepsi hazırdı çok ertelermi sadece ateş vardı 37 .4 size şu saman gelin diye bisey dediler mi
busraalanya papatya09_ ya şöyle özele gittiğimizde İyi olduğu gün gelin ertesi günü yaparız dediler günde sıkıntı yok iyileştiğinde gidiyorsun yapıyorlar ama devlet öyle değil. Direk bir ay sonraya randevu attı bizde Hatta daha öne alamaz mıyız dedim çünkü o zamana iyileşmiş hatta bir daha hastalanmış olabilir dedim bütün ameliyat günlerim dolu dedi Yani devlet olunca bilemiyorum. Ama siz yine de iyileştiği gün gidin hani iyiyiz en yakın ne zamana verebilirsiniz tarihi diye görüşün
AEgemm papatya09_ anestezi için hastalığı atlattıktan en az 3 hafta sonra gün veriyorlar şuan hasta oldu diyelim 1 hafta 10 güne iyileşeceğini düşünüp 1- 1.5 ay kadar sonrasına gün verebilirler
alp09 papatya09_ bende aydında oturuyorum. İyileştikten sonra nerede yaptıracaksınız ameliyatı. Bizim de olması gerekiyor
papatya09_ AEgemm bizim 3 hafta olacak gidene kadar randevu önümüzdeki pazartesi 13 de olacak tı olmadı
AEgemm papatya09_ iyileştikten sonra 3 hafta istiyorlar bizimde ertelendi 1 kere kimseyle görüşmedik o tarihe kadar
alp09 papatya09_ Bizimde elle muayeneyle anladı da kafama takıldı ondan sordum. Geçmiş olsun Allah şifa versin