Annelerim oğlumu normalde kucağımda kollarimda emzirerek uyutuyorum son 2-3 gündür baş dönmesi yaşadığım için yatarak emzirmeye başlamıştım özellikle gündüzleri. Akşamları kollarıma emzirmek için aldığım da şiddetle bağırmaya başladı yatarak emmeye alışmış olabilir mi🥺