Doğduğundan beri sürekli ağlıyor uykularını düzenlemeye çalıştım uykularını uzattım belki az uyuyor ondan ağlıyor dedim yok karnı doymuyordur ondan ağlıyordur dedim o da yok 9 aylık kucakta kucak ne yemek yediriyor ne yiyor ev desen almış başını gitmiş ya tükendim artık tek bakıyorum kimsem yok gurbetteyim eşimde yoğun çalışıyor gerçekten napım dışarı çıkıyoruz çimenlerin üstüne birakıyorum 5 dk sonra kucak bir yere gidemiyorum hiç bişey yapamıyorum nereye gidim hangi doktora gidim psikoloğa mı gidelim sizin bebekleriniz nasıl algısı çok dağınık sabitleyemiyorsun bir yere aşırı hareketli bir sürü bebekle denk getirdim o kadar normaller ki benim oğlum yok ne duruyor ne susuyor yaw daha 9 aylık ileriyi artık düşünemiyorum dua mi okusak hangi süreyi okuyalım ne yapalım bir akıl verir misiniz :(((((