uykusuzanne__ baya alıştık bugün ağlarken koydum bebek arabasına benim büyük kızı arkadaşına bıraktım eve gelirkende yolda uyudu birazdanda almaya gitcem dönüş yolunu uzatarak eve gelcem bebek arabasında gezmeye uyumaya alışsın dışarda bebek arabasındada durmuyor hastaneye giderken filan zorluyor beni çok