uykusuzanne__ kız ne gün düzeldi benim bebe 🤣 hatta 3 gündür daha fena öğleden sonra 2 buçuk 3 gibi başlıyor pazartesi gününe başka bir doktora randevu aldım yine bakalım ne olcak Remzi AKSOY diye bi doktor söyledi akraba özel bi muayenane bu doktorda çözüm bulamazsa ona gitcem o da bulamazsa Şule İNCİ ye gitcem o da bulamazsa Arzu TANINMIŞ’a gitcem bakalım biz doktor doktor gezene kadar çocuk düzelcek Ferat BALKIR var mükemmel bir doktor o bize 3 bucuk 4 aylık biter dedi ama yine de zaman deyip ağladıkça doktora gitmeyide ihmal etmeyin dedi o sıra baska bir şikayeti olur ama kolik zannedersiniz dedi bizler koliğe çözüm bulamıyoruz fakat çocuğun başka rahatsızlığı olmadığından emin olmak istiyoruz dedi bakalım geziyoruz habire biz ordan oraya 😅