Kızlar günaydın, 20 günlük bebeğim var. 1 hafta öncesine kadar her şey çok güzeldi ama son 1 haftadır çok huysuz gaz sancılarından sanırım. Eskisi gibi uyumuyor ve ben de uyuyamıyorum inanılmaz yoruldum sürekli ağlıyor ya da ayakta sallamamız gerekiyor ya da emmek istiyor. Ayni dönemde bebeği olanlar sizde durum nasıl? Nasıl başa cikiyorsunuz gaz sancıları ve kendi uykusuzluğunuzla??