DenizAlpinAnnesi kalbinde delik var, vsd. Sürekli takipli kızım, ayda bir mutlaka çocuk kardiyoloğuna götürüyoruz. Her ay kilo alımına, gelişimine, şikayetlerinin artıp artmamasına ve deliğin durumuna bakılıyor. İlerleyen süreçte kapanmazsa ameliyat olması gerekebilir.