Yani çok şükür bizim de allah inancımız var da çocuğun konusamamasının hocayla ne ilgisi var . Sen bol bol dua et o zaman Allaha neden böyle bir konu için hocayı aracı ediyorsun ki ?
Bizim bir komşunun çocuğu da 4 yaşında konuşmuyordu türbeye götürdüler . Sonuç hala konuşmuyor . Çünkü çocuk 4 yaşına kadar sabahtan akşama kadar tv izlemiş . Çocukla oyun oynayan yok, parka götüren yok . Çocuk ilgiye muhtaç . Çocukla iki kere ilgilendim konuştum şimdi çocuk beni nerede görse yanıma geliyor . Kendince bir şeyler anlatıyor.
Siz de çocuğunuzu dil terapistine vs götüreceksiniz. Paranız yoksa mutlaka devlet hastaneleri yardımcı oluyordur iyi araştırın . Çocukla bol bol oyun oynayın parka götürün. Allahın izniyle konuşur