Prenses21 bilmiyorsunuz tamam da hiç mi araştırmadınız. Öyle bir şey yok. Sizin bu dediğiniz engelli raporu olursa olan bir şey. Ki çocuğunuzda sadece dil gelişiminde gerilik var, otizm falan olsa da rapor çıkartılacak dense hadi neyse diyeceğim. Kimse dil gelişimi için çocuğa engelli raporu vermez bu 1. İkinci olarak da engelli raporu alındığında küçük yaştaki çocuklara 2 yıllık süre ile veriliyor, 2 yıl sonunda engel durumu devam ediyorsa rapor da uzatılıyor. Engel durumu kalkmışsa yine heyet toplanıyor ve aynı rapor alır gibi bu sefer engelli değildir raporu alınıyor. Şuan bu şekilde rapor almış çocukların askerliklerine bir engel olmuyor. Çünkü o zorunlu vatani görev. Ama meslek olarak polislik, askerlik yapmak isterse yapamaz. Bunun üzerinde de çalışmalar yapılıyor belki birkaç sene sonra kalkacak bu durum da, emsalleri olmadığı için kimse net bir şey söyleyemiyor. Çocuğunuz da polis veya asker olmayıversin dünya üzerindeki tek meslekler bunlar mı da şimdiden bunun tasasına düştünüz.
Eğitim için verilen rapor engelli raporundan farklıdır, önce bunu o kafanıza bir sokun. FARKLI. Bu engelli raporu değildir, sadece eğitim için verilir. İleride karşısına çıkma durumu asla ama asla yoktur. Azıcık gram aklınız varsa bunun üzerine gider o raporu alırsınız.