Winxclub52 Kızlar bebeğim 11 ay 27 günlük iki defa kustu arka arkaya emdiği için sadece süt çıkartıyor midesini rahatlatmak için neler yapabilirim Bir de ishal olmuş yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Kuzey_Melis_Momm Winxclub52 Geçmiş olsun kusması devam ederse bir doktora götürün ben doktor vermeden ilaç kullanılması taraftarı değilim bulantı için şurup var gerekli görürse doktor verir. . Birde doktor demişti ki kusma ishal gibi durumlarda bol sıvı ve tuzlu şeyler ver demişti vücudun kaybettiği tuzu almaya ihtiyacı var dedi tuzlu çubuk kraker tuzlu ayran gibi