Ne hissettiğimi hiç bilmiyorum, boşlukta gibiyim. 25 aylık bir bebeğim var. Nisan ayında da henüz 10 haftalıkken kürtaj olmak zorunda kalmıştım.
Kürtajın üzerinden 4 ay geçti ve tekrar nasip oldu.
Ne söyleyeceğimi bilmiyorum. 😞
Korunuyordum bu arada. 25 aydır bir kez bile korunmayı bırakmadık. Kürtajla sonuçlanan hamileliğim de, şuan öğrendiğim hamileliğim de prezervatif kullanım sonucu oldu. Sanırım biraz da desteğe ihtiyacım var, kimsem de yok arayıp söyleyebileceğim. Eşime de söylemedim daha. 🥲