Yenianneyimm merhaba , dil terapistine ( bulunduğunuz şehirde en iyisini araştırın) gidebilirsiniz. Dil terapisti diyince herkes sadeve konuşma odaklı anlıyor . Ama öyle değil. Dil terapistleri bir çok konuda destekliyorlar. Odaklanma , dinleme , konsantrasyon , çocuğu yavaşlatma , sabretme , sakinleşme vb bir çok konuda seanslarda çocuğa katkı sağlıyorlar. Bu gelişimlerde direk dili olumlu anlamda etkiliyor. Terapiye ne kadar erken başlarsanız okadar kısa vadede sonuç alırsınız. Örneğin 3 yaşta başlanılan terapi 1-1,5 sene sürerken 1,5 yaşta başlanan terapi 2-3 ayda sonuçlanabiliyor. Çocuk doktorları 3 yaş öncesi gerek görmüyorlar. Ama en azından 1 seans bi gidin anne olarak siz ne kadar gerekli olduğunu anlayacaksınız. Hatta hep söylüyorum , imkan olsa da tüm ailelerde konuşan konuşmayan tüm çocuklar gitse.