Sibelll Oğlum 3.5 aylık düz yattığı için kafası düzleşti.Bu yastıklardan kullanan var mı?Bu konu ile ilgili doktordan bilgi alan var mı?
AycanHilal Ben yeni doğduğunda kullanmıştım çok memnun kalmıştım.Bi sağ tarafa bi sol tarafa her yatışında değiştiriyordum. 3 ay 24 günlük artık kullanmıyorum. Sığarmı bilmiyorum sizinkide küçük değil artık.