Zeynepp054 Olsun gelip geçecek bunlar ben ilk kizimda resmen bitmiştim degistirdigim bezi çöpe atacak vakti bulamıyorum yemek yapmıyordum ilk üç ay kabus gibiydi ikinci kızımda o kadar zorlanmadım ya ben büyüdüm tecrübe edindim yada ikinci daha uslu oldu bilemiyorum ama eninde sonunda geçiyor