Kızlar bebeğim 18 aylık doktor 4ay öncesinde kes demişti kilo alımı yoktu uykusu yok cok zayıf hiçbirşey yemiyordu. Ve erteledim sürekli kıyamadım emsin dedim geçen ay kontrole gittik 3 ayda hiç kilo almamış persentil tablonun altına düşmüş. Doktorda kanlarına bakmştı temizdi memeye aldanıyordur kes 2 ay sonra tekrar getir bakalm dedi ve aynı zamanda diş tedavisine başlayacagım ilaç vs kullanrm diye kesmeye karar verdim bgn 2.günümüz. Ama çok duygusalım 6 ay dha emzirseydim diyorum çok düşkündü dakika başı gelir emerdi yani kesmekle doprumu yaptım yanlş mı yaptım bilemiyorum onun vicdan azabını çekiyorum 😓😓😓