papatya6767 Kızlar dik süpürge almak istiyorum şarjlı önerdiğiniz kullanipta memnun kaldığınız varmi acaba (dyson hariç 😀)
bebisilay papatya6767 philipsin xc8049 modeli 3 ay oldu kullanıyorum çok pratik. İnsanın süpüresi geliyor kablo yok tasıması kolay ağır değil tek başlıkla hem zemin hem halı süpürülüyor bi de ben sürekli başlık değiştirmek istemiyordum zor geliyor. Fiyatı da makul. Memnunum
susunbebekuyuyo papatya6767 bende 1 senedir philips speedpro max kullanıyorum çok memnunum temizliği kolay çekiş gücü iyi şarjı iyi dayanıyor ve dysondan daha hafif dyson benim bileğimi ağrıtıyor birde tek başlığı var ay ben uğraşamıyorum onu tak onu çıkar
papatya6767 Ayy çok kararsız kaldım ya her birine tek tek bakıp inceliycem. Teşekkürler 😍 Philips serisini duymuştum bende memnuniyetleerini
ollaluna7 papatya6767 valla ben 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum 10,5 aylık bebeğim var o yüzden elim ayağım oldu çekim gücü de çok güzel düşünebilirsin yani