Günaydın hanımlar . bebişim dünden beri sebepsiz ağlıyor memeyi tutmuyor yani 2-3 dakika emip bırakıyor ağlamaya devam ediyor . sütüm mü az dedim mana takviyesi yaptım ama yok bana mısın demiyor. dün asla uyumadı yoktu 2 saat karanlıkta uğraştım yok ama bu esnafa gözler akıyor . pes ettim sonunda . uygulama atak yazıyor ama bugün 9 haftalık oldu ben çözemedim ne iştir bu 😌😌😌