Seyyide2024 kullanan ve faydasını göre çok kişi var bn doktoruma sorunca tavsiye etmedi yani o konuda bir yorum yapamam . Sadece çok fazla mastit oldum çok kötü bir acı ağrı sagımlar sıcak kompleksler işe yaramıyor şişlik geçmiyor daha da kötüye gidiyorsanız lahana yapraklarını iyice soğutun dolapta soğuk soğuk göğüslerinize koyun . Zaten aşırı kötü olduğunuzda acile gideceksiniz katlanılmaz bir ağrı ateş halsizlik oluyor . Antibiyotiksiz geçmiyor ne yazıkki ve ilerler hiç birşey yapmazsanız bi süre emziremezsiniz de yani kanallar tam tıkanıklık yaşamadan iyi bi sağma makinası ve bebeğinizi şiş tarafa doğru yatırıp o tıkanıklığı açmasını sağlayın