Papatya-eylul88 day2day kullandım 3 ay şuan ara verdim 2 ay sonra yine başlıcam eczaneden aldım ilkini sonra eczanedeki kız evdeeczanemden de alabilirsin biz pahalı satıyoruz felan dedi ordan aldım aynısı barkodu orijinalliğini de sorgulattım ve çok memnun kaldım, cildim saçlarım felan parladı diyebilirim. En kolay emilimli toz kolajenmiş tadı da güzeldi çilek ananas