meteli yok 40 günlükken yüksek ateşle doktora gittik bişeyi yok calpol ver dediler. İçim rahat etmedi birde özel doktora gösterdim. Çocuğun kulağına yatarak emdiği için süt gitmiş ve orda birikip enfeksiyon yapmış. Sürekli kucakta oturtun, uyurken bile dik pozisyonda oturur gibi uyutun dedi 1 hafta antibiyotik iğne yapıldı. 2 ayda anca temizlenir dedi doktor. Şuan nerdeyse 6 aylığız ve erken oturmaya başladığı için sürekli oturmak istiyo asla yatmıyo