sifirekran_bolkitap 23:15 de uyudu, 6:15 de anne alibanın çiftliğinde inetleri var diycem sen möö de diye yanıma geldi🤣🤣
Hanabii Möööler uyuyor de 🤣 benimki de 22.40 gibi falan uyumuştur 6.45’te ayaktaydı. Gece uyanmalarını söylemek dahi istemiyorum. Türk kahvesi içiyorum şimdi🤣
sifirekran_bolkitap annevebebegiii__ bizim radyomuz var mp3 çalandan ona yükledik ekrandan açmak istemiyorın☺
annevebebegiii__ sifirekran_bolkitap bende istemiyorum ama bağırıyor aç istiyor biraz dinliyor sonra tabletten açıyorum ekranı kapatıp