Kızım Eylülde 3 yaşına girecek, bugüne kadar anne-baba olarak onu hiç dudaktan öpmedik ve ona dudaktan öpülmez orası özel bi yer ve mikrop kapabilirsin pis bi yer vs. diye telkinlerde bulunduk. Kimsenin bunu yapmasına, totona dokunmasına vs. izin verme bana seslen ya da ona kız git burdan bana dokunamazsın diye bağır dedik. Ama çevremizdeki bir-iki kız çocuğu ona yakın davranmak istiyor bunu farkettik o sırada kızımız bir şey yapmıyor fakat sonradan bize şikayet ediyor yani kendisi de farkında. Dün misafir geldi 2 yaşında erkek çocukları var kızımız gidip 2 kere çocuğu dudağından öptü. Güzel bi şekilde uyarmaya çalıştık, çok üzüldük sen bunun yanlış olduğunu biliyosun böyle yapmamalıydın bi daha asla yapmamalısın vs. dedik
Biz mi acaba çok üstüne düşüyoruz, bu kadar uyarmamalı mıyız diye düşünmeye başladım. Ama etraf o kadar kötü ki kendini korumayı olası bişeyin yanlış olduğunu bilmesini ve bize anlatmasını öğretmeye çalışıyoruz. Siz nasıl yol izliyorsunuz?