[silindi] bende aynı düşüncedeydim doktoruma tüplerimi bağlatmak istiyorum yaş sınırı var mı dedim yaş sınırı yok eşinin imzası gerekiyor 2.doğumun olduğu için doğum sırasında bağlarız dedi doğum zamanı hastaneye yatışım verilince servise tüplerimde bağlanacak dedim evrakların arasına onun içinde bir form doldurup ekledik eşimi çağırdılar imza verdi dosyaya eklendi doğumhaneye götürenler de hastanın tüpleri bağlancak dedi bağladılar süreç bu şekilde oldu ben spinal anestezi olduğum için doğum sırasında kendimde hatırlattım tüplerimi bağlamayı unutmayın diye 8,5 ay oldu bağlatalı bir sıkıntı yaşamadım