4,5 aylık kızım var. 3,5 aydan beri gündüzleri sadece yarım saat uyuyor. Resmen alarm gibi 30. dakikada uyanıyor. Sonra asla uyumuyor. Gün içinde yanında ayrıldığım an bağıra bağıra ağlıyor. Gece uykusuna geçerken memede uyutuyorum. Gündüzleri bazen emzik bazen memede. 4. Ay atağından mı böyle yoksa destekli uyumayaya mı alıştı çözemedim. 30 dk uyanıp uyanınca hemen uykusu açılmadan uyuttuğum şekilde uyutmaya çalışıyorum kucağımda dalıyor yatırınca hemen gözlerini açıyor. Kafayı yemek üzereyim