sevgiimdat Allah yardımcınız olsun, ama karnındaki da bir can sonuçta bir kalbi var, aldırmayı düşünüyorsanız iyi düşünün sonra bunun pişmanlığını yaşamayın, daha önce bebeğini aldırıp pişman olan çok insan tanıdım. Eminim bakmak çok zor olacaktır,sizde şu an bitkin durumdasınız, ama lütfen unutmayın o şu an yaşıyor,sizden tutunuyor,ve biz hissetmesekte onun şu an kalbi atıyor,her gün yavaş yavaş büyüyor.