venivjdjo bende kızım konusunda etraftan çok duyuyordum bence konuşması gayet iyi ama tam anlaşılır değilmiş onlara göre. Dikkat ettim düzeltmekle olmuyormuş bir haftadır sadece sohbet ediyorum, konuşmauı çok sever anası kılıklı🤣ben inadı bırakıp düzeltmedikçe o düzeltti bir haftada aşırı yol aldık(misal hep arabaya düt derdi, bende hayır kızım araba diyodum,artık evet kızım bak düt o bu düt kırmızı araba gibi konuştukça cümleleri aşırı arttı kelimeleri düzeldi)