Aptalllarsizi Kızlar sürekli ellerimde ve ayaklarımda kaşıntı yanma oluyor bu 3 senedir falan var ama çok Nadiren oluyor şu 1 haftadır sürekli oluyor başına gelen var mı nedendir ?
alpsmother_ Aptalllarsizi kabarcıklar mı oluştu su an maymun çiçeği falan diye bir şey dolaşıyor şu an ama inşallah değildir
dondurmalisuflem Aptalllarsizi geçmiş olsun bende vajinal kaşıntıdan uyuyamadım kalktım en sonunda. 🤦🏼♀️ dön sağa dön sola yok
Gulten27 Aptalllarsizi benimde öyle cnm ben gittiğimde acile ne iş yaparsan yap eldiven kullan sakın cikarma dedi derine ilaçlar gelmiyo dedi iğne vurup rahatlatmisti
Aptalllarsizi alpsmother_ yok kabarcık leke şeklinde zaten dediğim gibi 3 yıldır var ama nadiren oluyor Allah korusun maymun mu çiçek mi nedir😂
Syds Benimde avuç içimde çok olurdu kaşırken açırdı bide sizde de öyle mi ? Biranda bitti anlamadım alerjik reaksiyondu sanırım ültikerde vardı bende. Gebelikte koleztaz geçirmiştim son olarak doğumdan bir kaç ay sonra tamamen geçti bir daha olmadı
Aptalllarsizi Syds benimde hamileliğimde başladı zaten ozamanlar araştırınca kolezdaz belirtileri ortaya çıktı ama ozamanlar doktora anlatınca ciddiye almamıştı 3 yıl geçti hala devam ediyor
Aptalllarsizi dondurmalisuflem enfeksiyon mu var ondanda çok çekiyorum ya hepsi hamilelikte başladı bi bırakmadılar başımı tüm hastalıklar🤦♀️travazol kullan cnm keser kaşıntıyı
dondurmalisuflem Aptalllarsizi bende hamileyim muhtemelen o yüzden yarın doktoruma mesaj atıcam krem istiycem dayanılır gibi değil
Aptalllarsizi dondurmalisuflem ben hamileyken sadece suda eriyen toz veriyorlardı hiçbir işe yaramıyordu tehlikesi yoksa travazol krem kesin iste geçmiş olsun
dondurmalisuflem Aptalllarsizi travogen sürdüm daha çok kaşındı şimdi çay ağacı kremi sürdüm o biraz iyi geldi ama gece gece kalkınca acıktım 😂
Aptalllarsizi dondurmalisuflem ayy bende acımda yicek bişey yok fedakarlık yapıp son noodlemi kocama verdim şimdi pişmanım 😂
hsrt07 dondurmalisuflem travazol krem sürme bazı mantarlar travazol ve yandaslariyla birlikte daha fazla reaksiyon gösterir mis banada doktor demişti her kaşıntıya o olmuyor diye trosdy kullan daha iyi olur
dondurmalisuflem Aptalllarsizi bende uyumuş kalmışım kalktım şimdi kocam çorba getiricek onu bekliyorum dün çorba istedim ondan 😂
dondurmalisuflem hsrt07 işte bende gece çay ağacı kremi kullandım o rahatlattı şimdi mesaj atacağım doktoruma ne önerirse onu alacağım